Każde zamówienie przy wyborze opcji dostawy Paczkomaty Inpost do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
Każde zamówienie po godzinie 12:00 jest wysyłane następnego dnia roboczego
W przypadku, gdyby realizacja Państwa zamówienia w naszym sklepie uległa opóźnieniu, pragniemy zapewnić, że zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani o zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawy związane z opóźnieniami były rozwiązywane na korzyść naszych klientów.
Na stronie produktu znajdziesz dokładna informacje o czasie, jaki potrzebujemy, aby przygotować produkt do wysyłki. Realizację zamówienia rozpoczynamy od razu po otrzymaniu płatności. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny na zaksięgowanie płatności.
Czas realizacji zamówień może być dłuższy w czasie trwania akcji promocyjnych oraz okresach przedświątecznych.
Po skompletowaniu całego Twojego zamówienia, paczka zostanie spakowana i przekazana firmie kurierskiej. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to 1-2 dni robocze. Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia do automatu Paczkomat® InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie punkcie w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania. Na Twój adres e-mail, podany przy składniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie wysyłki paczki oraz numer śledzenia.