Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
1. Co zrobić jeśli wystąpił jakikolwiek problem z zamóieniem lub biżuterią?
Jeśli napotkasz jakikolwiek problem z zamówieniem lub biżuterią, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Jesteśmy tu, aby pomóc i rozwiązać wszelkie kwestie, które mogą się pojawić. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie lub dzwoniąc na naszą infolinię: 509 529 402. Zawsze staramy się zapewnić pełne zadowolenie naszych klientów i jesteśmy gotowi pomóc w każdej sytuacji. Prosimy o kontakt przed wystawieniem opinii – zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem szybko i satysfakcjonująco.
2. Jakie materiały są używane w biżuterii Panda Luxury Jewellery?
Nasza biżuteria jest wykonana z najwyższej jakości materiałów. Używamy tylko srebra jakości 925, które jest potwierdzone metką jubilerską. W przypadku biżuterii pozłacanej - jest to również srebro 925 pokryte 24k złotem.
3. Czy oferujecie usługi personalizacji?
Tak, oferujemy usługi personalizacji. Możemy wykonać grawer na złotej tabliczce, która znajduje się wewnątrz pudełka. Dzięki temu osoba obdarowana zobaczy spersonalizowaną wiadomość podczas otwierania pudełka. Jest to idealny sposób na dodanie osobistego akcentu do Twojego prezentu.
4. Jak mogę złożyć zamówienie na biżuterię online?
Aby złożyć zamówienie online, wybierz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do kasy. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zakończyć proces płatności i dostawy. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Jak kupować?
5. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Produkty wysyłamy w 24h, a czas dostawy to 1-3 dni robocze w zależności od kuriera i ewentualnych nieprzewidzianych sytuacji podczas dostawy. Standardowo, czas realizacji wynosi od 2 do 5 dni roboczych. W przypadku produktów z personalizacją, czas ten może się wydłużyć o 1 dzień roboczy
6. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupioną biżuterię?
Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany biżuterii w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że produkt jest w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu. Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi.
7. Jak dbać o biżuterię Panda Luxury Jewellery?
Zalecamy przechowywanie biżuterii w oryginalnych pudełkach lub woreczkach, aby chronić ją przed zarysowaniami i uszkodzeniami. Unikaj kontaktu z chemikaliami, perfumami i wodą. Regularnie czyść biżuterię miękką ściereczką.
8. Czy oferujecie gwarancję na biżuterię?
Tak, wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją jakości. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne, jednak nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt, a my pomożemy!
9. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie, wysyłając e-mail na adres: shop@pandaluxury.pl, lub dzwoniąc na naszą infolinię: 509 529 402.
10. Czy oferujecie opcję pakowania na prezent?
Tak, oferujemy eleganckie pakowanie na prezent. Możesz wybrać tę opcję podczas składania zamówienia, a my zadbamy o resztę.
11. Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy różne metody płatności, jest bardzo dużo opcji - więcej informacji tutaj: Metody płatności
12. Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia za granicę do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Podczas składania zamówienia wybierzesz kraj dostawy oraz metodę dostawy dostępną w tym kraju. Dostawa realizowana jest kurierem DPD.
13. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.